Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Hejja Sverige!

Av Cajsa - 9 februari 2009 19:10

Måste bara berätta....

L var ju till Globen på LG Hockey Games igår. Han ringde sin kära mor och frågade om han fick köpa en mössa för 100 kr. Jag sa att det var OK. En mössa är ju bra att ha....

Döm om min förvåning när jag öppnade dörren sent på kvällen och möttes av denna syn( Ursäkta de röda ögonen! Ska lära mig att redigera det!!!):


Säger bara en sak- den sonen är barn till sin far:)

 
 
systern

systern

9 februari 2009 20:01

asskön!! han är ju så rolig som inte berättar om vad det är för typ av mössa. kul att han ringer o frågar oxå. inte speciellt röda ögon, vad gafflar du om?!

Du kanske kan berätta för L att det inte är en mössa - utan en peruk.

http://eremo.blogg.se

 
Svågern

Svågern

9 februari 2009 20:09

Jag tycket Lucke ska spara ut sitt hår, krulla det och färga det precis så där! Jag betalar vad det än kostar... :-)

http://tonysegen.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

9 februari 2009 21:03

systern: Jag älskar att han vågar göra sådana saker! Sedan kan man ju bli galen på det ibland oxå...:)

 
Ingen bild

Cajsa

9 februari 2009 21:04

svågern: Hahahaha! Ja men detta måste vara från eran sida!Iofs såg Maria ut lite sådär en period, bara att hon inte hade lika galen färg:)

 
Ingen bild

mamma

9 februari 2009 21:06

Just sådant gör mej så glad,han är en riktig goding full av upptåg men sååå mycket empati

 
systern

systern

9 februari 2009 22:53

men hallå! vad är det för smörja du sprider på nätet. jag har alltid sett väldigt normal ut i huvudet, jag har aldrig svävat ut o testat gränserna - aldrig!

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

cajsa

10 februari 2009 12:56

systern: Mohahaha! Tillåt mig ett elakt skratt! Hoppas vi inte är sura på varandra nu... Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Presentation


cajsalindheden.bloggplatsen.se

cajsalindheden@hotmail.com

Innehar F-skattsedel


Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards