Direktlänk till inlägg 24 februari 2009

Smycken

Av Cajsa - 24 februari 2009 19:48

Idag blir det ett smakprov på det jag pysslar med. Jag har väldigt många fler färger och modeller...


 
 
Ingen bild

Ullis

25 februari 2009 10:08

Jätte fina!! Man såå glad av att se dem.
Puss

 
Ingen bild

Lina

25 februari 2009 16:02

Cajsa!Du har verkligen talang för att tillverka smycken. Jag är imponerad! Jag har ett affärsförslag till dig:Vad säger du om att jag säljer dina smycken i min butik, mot en liten provision?

Fundera över detta! Det vore coolt att kunna erbjuda unika smycken, tillverkade av en lokal smyckes-konstnär! Men BARA om du skulle tycka att det var ett bra sätt att nå ut på. Jag kan ju heller inte lova att vi säljer som attan, men det kan vara värt ett försök!

Ha en bra dag, och blogga snart igen! Jag tycker ju att din blogg är den bästa på hela blogg-himlen!

Kramar Lina

 
Ingen bild

Också arg tant ;)

25 februari 2009 19:58

Bra att du reagerade och agerade i bussen! Vi pratade just om det idag på jobbet, att det mest är vi som jobbar inom barnomsorg/skola som (vågar?) agera och säga till barn och ungdomar. En del verkar inte en säga till sina egna barn.
Så bra gjort!!
Och fina smycken!
Kram Elin Ekberg

 
Ingen bild

Cajsa

25 februari 2009 20:27

Ullis: Tack du !!!
Lina: Hm... Det tål att tänkas på. Tack för erbjudandet! Jag återkommer:)
Elin: Ja, jäklar men jag darrade lite;) Det är lite läskigt, men nödvändigt! Stackars mina barn... Men Olle sa att jag gjorde rätt!
Tack för beröm, det värmer gott!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Ovido - Quiz & Flashcards