Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Cajsa - 6 januari 2009 11:30

...det är dagens datum. Detta innebär att idag är sista lediga dagen på länge. Imorgon smäller det för mig. Kl.11.00 börjar jag och slutar 15.30 Jag kanske inte ska sura?  Ganska skönt med mjukstart!

L har sovit hos farfar och farmor i natt. Det behövdes. L och O går varandra på nerverna hela tiden. Det har varit dåligt med andra kompisar och när det väl är någon som vill ses vill dom hellre softa i pyjamas hela dagen... O längtar till skolan. Han vill träffa alla kompisar igen. Idag har han i alla fall en polare här. L har tydligen kollat junior-vm med farfar i natt så han är pigg som en lärka!


Kl. 16.00 är det dax för revansch i tennis. Får se om det blir tjejerna mot killarna eller någon annan formation idag.


Jag drömde tom om tennis i natt. Vi hade hyrt hallen och när vi kom var det en jäkla massa folk där. Dom bildade liksom kö och trodde tydligen att vi skulle spela rundtennis allihopa! Jag blev så jäkla arg!!! Idioter! Jag tog i med min mest opedagogiska stämma och körde ut en efter en. Mina medspelare kom av sig och bara satt... Ååååååå! När alla obehöriga var ute så var det ca 10 minuter kvar av våran timma! Jag var galen men jag var den enda som var det, vilket upprörde mig ändå mer. Hahaha!!! Galet!

O ska till sin farbror, Tony, i eftermiddag och spela ps3. Mysigt tycker jag, att dom trivs ihop!


Tjo och tjim, nu är det slut på julklappsrim.... (på ett tag)


Just ja! Julen är ihoppackad! Granen är i sin kartong, stakarna och kulorna i lådan! Sköööööönt!

Ovido - Quiz & Flashcards