Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Cajsa - 21 januari 2009 17:52

Vill bara visa ett av mina alster:)

Har funderingar på en visning för mina nära och kära här hemma. Ska eventuellt också ha ett bord på Noramarken, om jag vågar!

Av Cajsa - 21 januari 2009 17:42

Är det så? Kan jag alltså ta och utöva min favorit bland de sju dödssynderna, "frosseri"? Favorit och favorit... Det är väl typ den enda synden jag utövar.

Jag skulle ta en sväng med mina lurviga ben idag,v ar det tänkt, Men jag kom liksom av mig när jag kom hem. Känner mig alldeles färdig:(

Ska nog bara fixa mig för kvällen och sitta i soffan och slappa. Det var jättelänge sedan jag kollade på tv. Jag har min nya favoritplats här hemma, vid datorn, till en del familjemedlemmars förtret.


Jag lyckades få lite gos på jobbet idag. En del barn är verkligen kramsjuka:)


O kommer hem från en kompis vid 18.30 och L är klar med  läxan. Skönt!


Nej, jag drar nu................................ oj va snabb jag var! Hihi


Puss och hej, tack för mig!

Av Cajsa - 21 januari 2009 08:35

En riktigt god morgon, eller hur!!!

Nä jag vet inte.... Skulle kunna tänka mig att ligga kvar under ett varmt täcke och bara njuuuuta!

Nu ska jag åka till jobbet och kramas. Hörde på radio (P3) att dom hade någon utmaning som handlade om att kramas. Passar mig:)

Hoppas bara någon känner för att kramas tillbaka!


Kramelikram

Ovido - Quiz & Flashcards