Alla inlägg den 10 januari 2009

Av Cajsa - 10 januari 2009 18:36

Fin va!

Av Cajsa - 10 januari 2009 18:09

Idag hände det något som i min värld inte ska hända!

Vi vaknade och skickade iväg L. Han skulle hjälpa farfar med skridskoskolan. Vi andra åt frukost och hade det mysigt. L kom hem och åt fruktsallad, packade om och sedan åkte han och B till hockeyhallen igen. L skulle spela hemmamatch mot Örebro.O var irrriterad, han fick inte tag på dom killar han ringde och sökte:( Allt var skit!(tyckte O) Jag bestämde att vi skulle ta en promenad till stan för att köpa en lampa till eremiterna. B fixade till det åt dom så att dom skulle få bättre med värme i sitt lilla krypin. Viktigt det där med värme:) När allt var klart och lampan (för 128kr) skulle tändas blinkade den bara till och dog! Vilket skit!! Alltså behövdes en ny.... Väl på djuraffären fick vi nöjet att kolla in en leopardgecko. Va fin den var! O ville genast ha en och vi frågade lite om den. När vi kom till maten så tog mitt intresse slut... Dom äter larver och syrsor!! LEVANDE!!!! Bläeck, va äckligt!!

Vi beställde lampor, som för övrigt kostade ca: 80kr i Nora! Billig liten håla det här(ibland).

Vi hyrde tre filmer och begav oss upp till ishallen Väl där mötte vi B som hade passat på att träna lite.  Det är NU det händer.....


VI SKULLE HA HAFT HAND OM CAFETERIAN!!!


Jag blir galen när sådant händer oss!! Vi kollade här om dagen och konstaterade att vi inte hade någon uppgift denna gång. Det var bara det att jag tydligen hade behållt en gammal lapp. Jag vet att vi har fått en reviderad upplaga... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. Det är så trist. Väl hemma igen hittade jag den nya lappen och såg klart och tydligt vårat namn på dagens datum. Jag blir galen när andra inte dyker upp. Den mamma vi skulle stå med var inte heller där... Vilket inte förvånade någon iofs eftersom hon nästan aldrig är där när hon ska. Men vi brukar aldrig missa! Jag anser att det är viktigt att göra det man ska. Vi måste ju ställa upp för killarna! Usch va vi skämdes! Vi bad om ursäkt och jag är tacksam mot Eklund och Svensson som fixade till allt idag!


Jag erkänner att jag är ett kontrollfreak och för sådana är detta hemskt. Ni som har samma diagnos vet vad jag menar:)


O hittade en kompis på mataffären. Tjoho! Nu ska jag strax hämta hem honom så vi kan kolla en film tillsammans alla fyra.


Kontrollerande jag blev inte glad idag!

Ovido - Quiz & Flashcards