Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Cajsa - 8 januari 2009 21:16

Kanske inte så kallt ute ni men INNE! Vi har 18 grader (plus iofs...)!

Ska det vara så?? Va va va!

Bergvärmen har gått sönder och så här har vi det alltså nuförtiden. Det här är väl nackdelen med att hyra av snälla privata hyresvärdar kanske? Vi vill liksom inte bråka och klaga... Värme,vatten och el ingår ju i hyran och vi kanske bara ska vänta.


Nåja... Idag började killarna i skolan. O var glad. Han ville träffa alla igen och va med kompisar. L däremot säger att "skolan är det värsta som har hänt honom, alla säger att han är sopig och han kan abslotut ingenting. Sist är han också i ALLT!" Nu är detta HANS ord inte mina! Jag tycker att det är jättetufft att peppa någon som mår så här över något som tar så mycket tid och energi. Något han faktiskt inte kan välja bort... I hockeyn känner han sig också sämst.... Jag sa att han kan sluta med den,men det är ju det enda han tycker är roligt, säger han då. Åååååååå, att vara förälder är tufft!

Vad gör man mer än att bara finnas där, lyssna, peppa och älska dom??


Idag har jag varit och styrketränat... Eller ja, jag har "känt på maskinerna":)

En snubbe som såg ut som en snuskig tomte dök upp i bara ett par urblekta, beige/brunrandiga badbrallor och tyckte han var macho! Vad säger man? B säger att han är där varje gång B är där och han bastar länge och duschar. Han piper gärna ut i det gemensamma duschutrymmet och kollar om det är några kvinnor som duschar.... VARNING TILL ER SOM VISTAS PÅ HAGBY OCH BADAR ELLER TRÄNAR OCH UTNYTTJAR DUSCHEN!!!!!! Huvvaligen!


Nu ska jag krypa nära min man och bli varm!


Förresten, imorgon är det tennis!! Tjoho!


Spela bollen, gör det bra så ska vi dricka kaffe nå´n da..... hihi


Ovido - Quiz & Flashcards