Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Cajsa - 14 januari 2009 20:49

Bilden på mig, duger den? Ni som känner mig vet ju att det är så jag ser ut. Inte mycket att göra åt det, eller hur:)


Har inte mycket att säga förutom att jag är trött i kroppen. Mycket bärande och lyftande på jobbet just nu. Det är så i perioder inom mitt yrke.... Det sköna är att på onsdagar har jag massage med några få kottar på jobbet. Det är skönt. Särskilt när jag känner mig uppe i varv. Jag blir så härligt avslappnad :) aaaaaaaaa

Just nu har vi en väldig ljudnivå.... På jobbet allså:)

Här hemma är det ganska tyst. Killarna har somnat sött. B har masserat dom och jag har läst. Tänk om vi kunde få in det varje kväll. Vet att jag har skrivit om det förut, men det tål att upprepas. Massera mera!! Visst somnar man skönt efter att någon har masserat, eller bara klappat lite på en?


Jag hade  förresten snöbollskrig med ett barn idag. Utan snö, men med mycket fantasi! Det var snö i hela mitt ansikte, ända upp i näsan!!! Barnet gömde sig bakom soffan till slut för att skydda sig mot mitt bombardemang:) Å va skönt att få tramsa lite!


Jag säger som Svamp Bob: "Det behövs bara liiiivlig fantasi! Då kan man har roligt i en pappkartong."


Jag har inte rört på mig sedan i söndags... INTE BRA!!! Ska styrketräna imorgon som tur är!


Snön lyser med sin frånvaro men jag nöjer mig med ett gott skratt. Ett gott skratt förlänger livet har jag hört, så det är tur att jag ibland gör´t! (skrattar alltså...)

Nödrimstarzan- det är jag!!



Ovido - Quiz & Flashcards