Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Cajsa - 11 januari 2009 18:46

Tyvärr har vi inte vunnit en supersumma på spel och dobbel:)


Nej, B har pratat med hyresvärden och i morgon kommer det gubbar och fixar till värmesystemet! Bra bra:)


Ni som känner oss känner ju till vårat ugnsproblem... Äntligen tog B upp det med husägarn igen. Vi påtalade detta problem ganska omgående när vi flyttade in. Det var en elektriker här. Han sa att det inte var något fel. Jag sa då att vi skulle fortsätta att prova oss fram... Nu har vi gjort det och vi har varit irriterade nästan varje gång som vi använt ugnen. INTE KUL!

Den gräddar ojämt och ibland inte alls... Nu sa B att vi kan tänka oss en vanlig ugn. Nu är det en inbyggd, ca 20-25 år gammal. Detta skulle nu ses över! Skönt skönt!


Idag använde vi bollmaskinen på tennisen. Den har tydligen fått ett namn... Cajsa heter den! Den är tydligen  som jag??? Ehhhhh??? Jag vill inte säga hur  han som döpt den motivirade sitt val...

Jag lyckades att bara ha 4 bollar kvar på min sida nät idag!! Och ja, det var fler än 4 bollar i maskinen :)


Det har varit en bra helg, förrutom gårdagens missöde... Imorgon far jag in till Örebro för lite shopping. Hoppas att jag kan hitta något kul! Funderar även på att boka in en tid på FACE för ansiktsbehandling.


Nu blir det Kung Fu Panda och sedan sängen.


Igår såg vi Don´t mess whit the Zohan (Jiddra inte med Zohan). En riktigt rolig film med Adam Sandler. Han är kul tycker jag.


Ny vecka, nya möjligheter:)


Håll i hatten, ratten och även katten(om du har en). Det blåsr som bara den, solen kanske kommer sen?!


Ovido - Quiz & Flashcards