Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Cajsa - 22 januari 2009 08:31

... i hela B när han somnar!

Det bästa som finns är att somna tätt, tätt intill min älskade man. Det är bara ett liiiiten problem.

Precis när B:s kropp slappnar av för att somna så börjar det att rycka i alla muskler. Ju mer han tränar ju mer måste musklerna slappna av för att komma till ro. Detta kan medföra att jag får en smäll eller att det känns som om B ligger och puttar på mig och vill mig något.

I-lands problem kan tyckas och jag håller med. Jag tar dessa smällar eftersom jag älskar att få somna så nära B som jag kan.


En annan grej jag har tänkt på är att när man är nykär så kan man ligga på sin älskades arm en hel natt, vakna med nackspärr och ändå vara superlycklig. Efter att ha varit tillsammans så länge som vi har så börjas det:


-Kan jag ligga på din arm?

-Klart du kan!

-Tack!

-Mmmm, va mysigt....

i 5 minuter, sen:

-Å, kan du lägga dig såhär istället, jag får lite ont!?

-Javisst, självklart. Du ska ju inte ha ont...

- Nej, armen liksom domnar.

-Ok

i 5 minuter, sen....

-Nej, jag kan inte ligga så här!

-Varför?

- Det blir så varmt!

-Ok! Så här då? (ändrar ställning lite...)

- Nej, men f-n! Jag lägger mig här.

-Ok, men lite närmare går väl bra?

- Ja, nära vill jag ju vara...


-God natt!

-God natt!

Nästa kväll= Same procedur as last night


Måste bara säga att B är ju mer tålig än jag, för er som inte visste det. Han kan liksom nästan plåga sig för att vi ska ligga sådär supermysigt. En gång bad han om ursäkt för att jag låg på hans arm så axeln domnade.... Å, vilken man!


TILL MIN MAN SOM ÄLSAR MIG MEST NÄR JAG BEHÖVER DET BÄST!


Älskade ängel med Lill-Babs


 (Do, do do di loo x6)(Woow)(Mmm) 


Jag hade aldrig trott på gudar innan jag såg dig

Hur fel jag haft förstod jag först, när du stod framför mig

Dina spelande muskler fick mig att sukta av åtrå och av törst

Och mystiken som brann i dina ögon, drabbade mitt hjärta först 

Det måste varit dig Gud tänkte på när han skapade sin man

För det finns inte någonting, som du inte kan 


Älskade ängel (Do, do do di loo)

Du är sann (Do, do do di loo)

Älskade ängel (Do, do do di loo)

Du är en man (Do, do do di loo)

Du är stor och stark och snyggHos dig så är jag trygg

Och du är min

 (Do, do do di loo) (Do, do do di loo) x3(Wow)(Ho ho ho)


 Hur kan en enda människa få allt och ännu mer

Allt manligt, muskligt är på plats, det är fantastiskt det man ser

Och musklerna i din fasta stjärt får mitt blod att strömma till

Ditt hår är vilt som ett pinat hav, jag kan inte sitta still 

Det måste varit dig Gud tänkte på när han skapade sin man

För det finns inte någonting, som du inte kan


 Älskade ängel(Do, do do di loo)

Du är sann(Do, do do di loo)

Älskade ängel (Do, do do di loo)

Du är en man (Do, do do di loo)

I varje steg du går

Vill jag att du förstår att

Du är min


 Ett smittande leende, längtande läppar och en djup och manlig röst

Känsliga fingrar, famlande armar och ett djuriskt hårigt bröst

Ett djuriskt hårigt bröst 


Älskade ängel (Do, do do di loo)

Du är sann(Do, do do di loo)

Älskade ängel (Do, do do di loo)

Du är en man (Do, do do di loo)


Du är stor och stark och snygg

Hos dig så är jag trygg

För du är min (Do, do do di loo)

Älskade ängel (Do, do do di loo)

Bara min (Do, do do di loo)

Älskade ängel (Do, do do di loo)

Du är min (Do, do do di loo, yeah)


Ovido - Quiz & Flashcards