Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Cajsa - 3 maj 2009 19:55

Nu är jag tillbaka igen. Såhär misstänker jag att det kommer att bli denna årstid. Det är skönt att dra iväg till stugan på helgerna:), när vi väl är där. Jag blir lite stressad över allt packande och planerande. Tur att vi inte har mer än knappt två mil till stugan (mohaha), jag menar om vi skulle glömma osten eller något viktigt...

Denna helg har Killarna:

  • hoppat studsmatta
  • bråkat
  • eldat med pappan
  • slagits
  • lekt som attan
  • fightats
  • spelat fotboll
  • slappat
  • tjafsat
  • Lucas kokade kaffe en gång efter lite suckande

 Björn har:

  • eldat
  • grillat
  • eldat
  • fikat
  • röjt med röjsåg
  • diskat
  • eldat
  • klippt lite gräs
  • mekat åkgräsklippare
  • eldat
  • fixat frukost alla dagar:)
  • grillat
  • spelat lite fotboll (nästan klirrat en glasruta...)
  • eldat

Jag har:

  • lagat mat
  • fixat fika
  • slappat
  • rensat ogräs
  • legat i brassestolen med Torsten... Lite trångt;)
  • härjat med barnen
  • härjat med mannen:)
  • lagat mat
  • funderat
  • njutit av lugnet
  • varit irriterad på alla
  • sovit...
  • räfsat liiite
  • kokat kaffe
  • skurit upp kaka
  • dukat
  • diskat
  • vilat
  • sagt upp mig som personal

Lite annat har vi säkert också hunnit med...


Gu va skönt det har varit!!!


Idag fick vi mat hos svärföräldrarna också:) Gott gott!


Nu ska jag fixa lite inför kommande arbetsvecka. Imorgon kväll ska jag ha ljusparty här hemma. Undrar vad jag ska bjuda på?? Frukt eller kaka??


Men shit!!! Nu kom vi på att vi har glömt boxerkortet i stugan!!!

Kaaa ta stroof,som Tony Irving hade sagt.

Måste hämta det!!! Som sagt, tur att det inte är så långt;)


Tjipp tjopp

Ovido - Quiz & Flashcards