Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Cajsa - 12 maj 2009 21:21

Jag vill kasta loss

å lära mig slåss

Raka av mitt hår....

osv. Det är väl det där sista om att raka av sitt hår som känns otroligt lockande just nu. Jag är så innerligt trött på att mina hårstrån ligger överallt i hela detta hem:(

Sängen, duschen, toastolen, kläder, matbordet, golvet, golvet, golvet osv.


Jag menar jag gillar rakade/skalliga män. Kanske skulle jag gilla att själv vara en sån som jag gillar? Hänger ni med på vad jag menar?

Vem är det som har bestämt att vi kvinnor inte ska raka håret, utan ha svallande lockar som är kvinnligt runda?

Vi ska vara feminina, långhåriga och helst rakade överallt annars...

Nu tror ju jag iofs att jag kanske skulle lida om jag var väldigt tunnhårig och kanske blir detta inlägg ett riktigt provocerande sådant för er som önskar er mer hår. Förlåt i så fall!!


Jag är bara så in i helsefyr trött på MITT hår!!! Gaaaaaaaahhhh!!


När jag föddes var jag flint och fick tydligen inte hår förrän  vid 1 års åldern.

När jag växte upp hade jag diverse olika frisyrer

Kort

Längre

Hockeyfrilla...

Permanentat...

osv


När jag träffade Björn var jag riktigt korthårig. Som Carina Berg ungefär. Sedan lät jag håret växa, klippte av det en sväng igen när Lucas och Olle var små. På senare år har det dock varit halvlångt och oftast uppsatt i tofs, rufs eller på något annat sätt. Luggen har varit lång, kort och mittimellan.

Grejen är den att jag gillar inte att föna, fixa, platta, locka, spraya mm.


Peruk kanske?


Nu i säng med nytvättat svall;) Med andra ord vaknar jag i morgon med sängen full av hår igen. För kvar på huvudet är det fortfarande!


Dunder å snus å lurviga....(ben?)



Ovido - Quiz & Flashcards