Alla inlägg den 4 maj 2009

Av Cajsa - 4 maj 2009 17:11

Idag är det en riktig måndag. Allt är trögt, alla är halvt galna, allt är lite fel osv...

Jag skulle ha legat kvar i morse. Men men snart är det tisdag å denna måndag är över. JA, nu såg vi det positiva i livet igen;)


Kl.19.00 ska jag ju ha en liten ljusvisning här hemma. Jag ska som vanligt ligga lågt, eftersom pengarna behövs till annat än härligt doftande ljus. Ljus som faktiskt bara brinner upp/ner. Jag vet hur det slutar och va lycklig jag är sedan när jag tänder på här hemma. Ljusen alltså...

Kan kanske återkomma med mina inköp under kvällen.... Beror på hur mycket det blir, fast det inte ska bli.

Nu känner jag att jag skulle kunna vinna pris i ordbajseri:)


Klargörande:

Torsten är han som läser på hörcd:n. Läskig typ det där...

Jag har inte sagt upp mig från Nora Kommun. Hur skulle dom klara sig då??


Denna dagen, ett liv!


Jag har blivit erbjuden att komma till Örebro för att visa mina alster. Frågan är om psyket vågar... Psykot;)


Jag susade ut till stugan efter jobbet, snappade åt mig tv-kortet och stack hemåt igen... Onsdagskvällen är räddad!!!


Nu måste jag fejja och grejja innan ljuskvinnan dyker upp för att lysa upp tillvaron.

Kanske hon kan tända några ljus så slipper jag städa?


Tjollahopp! (som Pippi L säger...)





Ovido - Quiz & Flashcards