Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Cajsa - 24 maj 2009 22:15

Jag har gjort något helt galet!!!


JAG HAR FÖRESLAGIT FAMILJEN ATT TA EN VIT MÅNAD!!!!!!


Hur tänkte jag då?

Det var så lätt att säga men kommer bli ett helvete att genomföra för MIG!!!


Den vita månaden kommer att innebära:

  • Inget godis (oh my....)
  • Inget kaffebröd (detta gäller enbart mig)

Oj oj oj oj !!!!

Jag lovar att jag ska uppdatera....


Lucas blev lite orolig eftersom klassen har en deal. Eller fröken har en deal med klassen. Om eleverna kan pluttifikationstabellerna ska dom fira med film och godis.

- Ja, sa ja, men det fixar sig. Kanske naturgodis eller frukt? "Frukt är godis!"


Jag hörde hur ihåligt det lät. Frukt är INTE godis!

Det kommer att gå bra det här! Jag kommer inte att bli bitter ett dugg.....


God natt, godisskatt!

Av Cajsa - 24 maj 2009 21:42

Vaknade  av världens åskväder vid 7- tiden. Somnade dock snabbt om efter smällarna och vaknade 10.00 till ännu en framdukad frukost. Jag har det bra jag:)


I dag kom Lotta och Pelle på förmiddagsfika. Lotta hade med sig en väldans god kaka och vi hade bakat kladdkaka med nonstop från gårdagens godisfrossa. Gott gott och väldigt mysigt.

Vi har planterat lite plantor och även dragit bort en stubbe, med hjälp av 4-hjulingen. Kul tyckte mina män:)


Jag har konstaterat att Lucas har fått stora fötter (undrar efter vem...), att Olle alltid har sin mobil i närheten och att Björn passar in i köksbilden:)





Ovido - Quiz & Flashcards