Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Cajsa - 15 maj 2009 18:09

Ännu en fredag har jag suttit på min stora röv och bara lyssnat, antecknat och försökt att ta in information. Denna gång var vi på Åkerby herrgård. Riktigt trevlig miljö, god mat och godisskålar:)


Toaletten var tydligen mindre trevlig.... Hur kan en människa lyckas bajsa bredvid? Eller tror ni att det finns perverteter där man gillar att liksom lägga bajja så folk ska se? Jag blev dock varnad och valde en annan toalett. Om det var den varnande som utfört det hela låter jag vara osagt....


Tänk att en människa (kursledaren) kan få mig att tänka på min tid som mackanställd= rysa och känna ett visst obehag. Jag tror att jag vet hur en psykopat beter sig nu. Det verkar som om personer med denna läggning besitter förmågan att ifrågasätta ALLT & ALLA och verkligen njuta av det.

Båda dessa personer jag ryser, med obehag, av sitter på en högre position med bestämmanderätt, vilket verkar vara ganska typiskt.


Ja ja, det blir en lugn kväll här hemma. Nu är mina tre musketörer iväg på ett fyspass med Lucas hockeylag. Jag ska också ta ett pass tror jag. Jag ska vara fysisk med min soffa. Med andra ord ligga på soffan och slappa:)


Vårrusningen gick bra! Vi kom i mål, vi blev inte sist och vi fick en god picnic. Peter Siepen var där med sin röda hatt på huvuvdet och fiskedrag i ena örat. Killar från Örebro Universitets gym (tror jag) fick 7800 tokiga kvinnor att rulla på höfterna och även göra moves till skön musik....

Jag fick syn på min ena faster i allt folkvimmel så jag tog mig en "fasterkram". Detta resulterade nog i att jag inte var den som sprang på 17 minuter.... Äh, jag hade ju stavarna och snön lyste med sin frånvaro så det var lite svårstakat på vissa partier:)


Ha en underbar fredagskväll ni alla sköna människor!


Hej och tack- Jesus i frack!



Ovido - Quiz & Flashcards