Direktlänk till inlägg 30 januari 2009

Spännande!

Av Cajsa - 30 januari 2009 21:45

Vad var det som hände?

Helt plötsligt, i förra inlägget, så hamnade textet helgalet. Någon datahacker är jag ju inte direkt så jag gjorde två inlägg istället:)


Nåväl.


Jag hejar på Morgan Alling i Let´s Dance. Jag har inte rört på mig ett dugg denna vecka och det känns inte bra. Jag har varit trött hela veckan och jag undrar vad det kan vara.


L övernattar med hockeyn i natt. Dom skulle kolla A-lagsmatch och roa sig. Kul för dom. Bara det att dom har samling kl.11.00 imorgon för hemmamatch mot Hallsberg. Vi kommer att ha en son som är som en trasa imorgon kväll.)


Jag missade ett möte med L:s lärare i måndags och det känns som om jag har tappat kollen över alla datum som fladdrar runt i mitt huvud. Ibland känner jag mig lite som Nalle Puh. Han menar ju att han har en "mycket liten hjärna..."


Nu ska jag faktiskt gå och dra något gammalt över mig, och då menar jag inte B!


Godis är gott, blått är flått


 
 
systern

systern

30 januari 2009 22:35

Du kanske kan lägga in dina möten i mobilen o ha ett alarm kopplat till dem med en påminnelse. Det var ett förslag.

Morgan Alling är den absoluta favoriten tätt följt av Laila Bagge. Bagge vill jag ligga med. God damn vad hon är sexig!

Skönt att du uppdaterar lite. Klart man saknar dina inlägg.

http://eremo.blogg.se

 
Ingen bild

Cajsa

31 januari 2009 10:41

systern: Jag tror DU ska få bli min sekreterare som får hålla ordning på mina datum:)
PUSS

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cajsa - 26 augusti 2010 21:48

F r o m 1 september hittar ni mig här:   www.cajsassmycken.se     Ni följer väl med   ...

Av Cajsa - 25 augusti 2010 21:03

Nu i helgen, 28-29 augusti, är   det dax för årets stora   händelse här i Nora nämligen   Noramarken!!   2,5km marknad, massor av   knallar och folk på Noras gator   och torg. Jag kommer att stå   utanför "Helens hör...

Av Cajsa - 13 augusti 2010 18:48


Nu har det gått en vecka på mitt nya arbete och det känns.... Jag är trött i huvudet av allt nytt, men det känns så himla bra  ! Det har varit mycket annat oxå. Plockande och planerande efter Larmäss och inför Noramarken. Jag har lite idéer inför m...

Av Cajsa - 6 augusti 2010 10:57

Här kan du läsa allt om helgens/årets Larsmäss:     http://www.jarnboasbygdegardsforening.dinstudio.se/text1_7.html       Bord nr 100 är mitt och Ebbas änglar´s   bord   Hoppas vi ses där!     ...

Av Cajsa - 4 augusti 2010 17:15

Vill bara berätta för dig som inte vet det än:   Jag har ett företag, Cajsas smycken, och   de smycken som jag lägger ut på bloggen är   till salu! BRA VA  !     Hittar du något av intresse så tveka inte   att maila mig på ...

Ovido - Quiz & Flashcards