Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Cajsa - 1 mars 2009 17:31

Vilken film det var vi såg igår! "Män som hatar kvinnor" rekommenderas varmt. Jag tror att man kan uppskatta filmen även om man inte har läst boken. Det sköna var att skådespelarna gjorde sig i sina roller. Ofta tycker jag att när man gör film på en bok så är det svårt att träffa rätt med rollbesättningen. Som läsare fantiserar jag över hur människorna ser ut och sedan kan det bli helt fel när jag ser filmen. Men här var det bra alltså! Oj vilken utläggning det blev:)


Efter en god natts sömn och en mysig frukost så drog vi igång med storstädning.Nackdelen med att inte ha en tvättstuga är att det är tvätt överallt= Kläddamm överallt= Väldigt dammigt, väldigt fort. Nu är det sådär härligt här hemma igen. Jag tycker att det kommer ny energi in i mitt hem när det är städat. eller så beror det på att jag vädrar.....Hahahaha!


Lucas kom hem efter bortamatch mot Frövi/Fellingsbro.

Han var krasslig:( Han hostar och har fått lite feber. Jag har bäddat ner honom i våran nybäddade säng och knäppt igång Svamp Bob på tv:n.Att Lucas har fyllt 12 år innebär att nu får han klara sig själv när han är sjuk. Det fungerar väl kanske, så länge han inte drabbas av magsjuka eller liknande sjukdom. Då är man ju inte så himla kaxig, inte ens som vuxen. Den dagen den sorgen.


Olle har hängt med polare idag. Nu leker man inte längre. Kom ihåg det:)!!


Björn är och pumpar sina underbara muskler och jag ska väl städa mig själv, alltså duscha.


Nu vet jag vad som gör att jag mår som bäst! Jag fick frågan om vad som gör mig mest gott härom dagen. Det är att vara hemma, inte jäkta runt och att själv få välja vad jag vill göra! Då tillåter jag mig att njuta av allt möjligt härligt!


Jag vill piffa till på våran lilla toa. Den är så tråååååkig! Måste komma på något kul! Jag var på en frisersalong en gång och deras toa var som en godispåse av spännande saker. Kanske massa skojiga saker vore något? Förslag någon?


Nu är det vårmånad och snön blir snart till töande kladd! YES!

Ovido - Quiz & Flashcards