Alla inlägg den 26 mars 2009

:o)

Av Cajsa - 26 mars 2009 16:30

Är våren här nu eller?

Jag vill ha värme så jag får ta på min fina skinnjacka! Kanske kan jag ha den om jag ta en ulltröja under?;)

Nej, då jag kan vänta.... ett par dagar till.


Fick underbara stora hjärthängen idag. Å va snygga. Nu blir det till att göra ett exemplar till mig själv! Frågan är bara om det ska bli ett vitt, svart eller lila hjärta. Tuffa beslut att fatta på en torsdag:) Jag återkommer med bildbevis!


Den 4:e april blir det alltså öppet hus här hemma för en del inbjudna. Det är för att visa mina alster. Om man ska sälja kanske man måste visa vad man har, eller är jag fel ute(ironi)?? Jag ska försöka pärla massor av vackert så att det finns något att titta på.

Om DU som läser denna blogg är intresserad av mina smycken så skriv en kommentar så kan vi kanske höras!

Hahaha!!! Va! Hur lät det där då? Jag menar bara att det kanske finns någon som är nyfiken som jag inte har mailat eller ringt... Är supersugen på att sälja på Nora Marken!

Systern har fixat så att jag ska få visa på hennes praktikplats! BRA!  


Björn och killarna stack nyss till simhallen. Jag ville vara hemma. Att sätta på sig badkläder offentligt känns långt ifrån lockande. Plus att hostan och skiten(hm? Vad menar jag nu?) fortfarande sitter i. Skiten är allt annat med snor, halsont osv.  


Nu ska jag ta mig en god kopp kaffe i tystnaden!


Kan ett företag heta Pullans Pärlor, eller vad tänker man då???


Pull pullerull


Ovido - Quiz & Flashcards