Alla inlägg den 14 mars 2009

Av Cajsa - 14 mars 2009 22:06

Jaha ja, nu är det över för denna gång. Jag menar såklart årets omgång av den svenska uttagningen till eurovisionsschlagerfestivalen (oj va långt). Eller det kanske inte heter så längre?? Är det något annat namn nu? Ni hör ju vad insatt jag är:) Kanske ska jag inte ens yttra mig? Men här kommer mina tankar runt denna cirkus:


Jag måste säga att det blev lite av en skräll, rätta mig om jag har fel. Men det blir säkert inte sämre än att skicka någon av de andra... Jag är inte så optimistisk när det gäller denna tävling. Känns som om det var vääääldigt länge sedan det gick bra för Sverige. Men vem vet? Kanske det går kanon i år? Jag röstade åt killarna. Det var HEAT som var idolerna i detta hushåll. Kanske skulle jag ha lagt dom tre rösterna på af Ugglas istället??


Jag, mitt nöt, tog med mig la familia till Örebo idag. Smart efter en veckans sjukdom?? Näpp inte alls... Huvudet spränger och halsen är urusel:( Jag är inte riktigt kry än alltså. I morgon hoppar jag över tennisen. Ska försöka ta en promenad istället. Frisk luft kan ju inte skada?


Opera och pop kanske en bra soppa?

Ovido - Quiz & Flashcards