Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Cajsa - 10 mars 2009 20:31

Nu är jag sjuk.... Min frysattack visade sig övergå i feberfrossa! Usch!

Jag har ont i halsen och det strålar upp i öronen.....

Lucas hals har "tagit om". Han var till skolan idag men klagade på halsont när han kom hem. Olle har en andedräkt som är av en annan värld och jag frågade därför om han hade ont i halsen. Ja, det har han.

Björn hostar och har ont ihalsen,men han är så stor och stark så han jobbar ändå;)


Det blir ett samtal till VC imorgon. Måste kolla detta med halsfluss eller annat. Tror inte dom gör något, men eftersom Lucas har tagit om vill jag fråga.


Nu ska jag duscha och gå och vila lite igen, jag menar att det har jag ju inte gjort förut idag....Vilat alltså:)


Systern kom hem från Thailand idag! Mamma var in och hämtade henne vid tåget. Hon tog med sig en kasse hit med en massa roliga linnen och sjalar! Nöjd är jag, även om jag förväntade mig nikelinnen och fick lacoste:) Det var lite roligt för det var systern som "tjatade" om dessa fina nikegrejer, men jag är så glad för det hon köpte!!! Skönt att se att fler än jag är lite virriga....


Tack för mig febertjej!

Ovido - Quiz & Flashcards