Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Cajsa - 24 mars 2009 20:59

... är ju detta och ändå finns det dom som kommer med en massa förslag vad jag ska skriva om. Dom i detta fall är min syster ( eremo). Och alla förslag handlar om att jag ska förnedra mig, alltså tala om en massa knassaker som jag har gjort genom åren. Jag menar varför ska ni veta att:

- Jag uttalar gruppen Erasure helt åt skogen....

- Jag puttade ur systern ur sängen när hon var spädbarn. Ville kolla hur nära kanten hon kunde ligga.... (det förklarar ju en del om henne, eller hur!)

- Jag som 14-åring satt på sängen och sjöng sorgset "Kommer.....Kommer inte", när jag väntade på min kille....

- Jag klädde ut mig till min bror och skrämde mamma. Nej då! Vi klädde oss bara precis likadant och hade hockeyfrilla båda två och var galet lika en period:) Och, ja mamman blev chockad!

-Jag lurade in samma syster till grisarna och skrattade gott när hon blev jagad och nöffad i häcken innan hon tog sig ut....

- Jag älskade att ställa upp i fritidsgårdens alla talangjakter, helst som Magnus Uggla... Jag vann ofta!! och jag skulle troligtvis kunna göra om det idag;)


Varför i hela världen ska jag bjuda er på en massa knas om mig, när jag har 1000 saker att berätta om andra i min omgivning. Saker som skulle få er att tappa både haka och löständer:)

Jag börjar med systern. Är ni beredda?







Mohahaha, tillåt mig ett elakt asgarv MOHAHAHA!!! Du kan vara lugn syster yster.... och alla andra.



En helt annan sak är att jag uppmanar alla föräldrar till att massera era barn på kvällarna!!! Barnen blir lugna och somnar bra och du som förälder varvar ner och blir sådär lagom slapp inför kvällen. Skönt avslut med andra ord:)


Nu sängen, så tack för mig och pöss på dig!

Ovido - Quiz & Flashcards