Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Cajsa - 25 mars 2009 08:07

.... har grus i ögat:)

Jag börjar 9.00 idag och tänkte därför skriva om mitt usla morgonhumör!

Nej då, jag förskonar er mot det.

Jag har fått en hosta som är skit, halsen är galet öm och varje gång jag hostar så bränns det som f-n. Olle är fascinerad över att jag hostar så tyst och försiktigt.

"Men hur gör du? Jag måste hosta hårt och högt..."

Jag förklarade då att jag får liksom försöka stilla mig för det gör så ont i halsen och bröstet varje gång.

Vilka funderingar han har den lille mannen!


På tal om Olle så var han en syn för gudarna när han skulle sova igår. Han fick ju massage. Olle är så hiskeligt torr i skinnet och hans händer och fötter är som på en vuxen= nariga och torra.

Han vägrar att smörja för "det är så äckligt och kladdigt".

Olle är lite känslig (det måste vara efter sin far...).

När vi masserar passar vi på att smörja händer och fötter vilket resulterar i att han sover med strumpor, karslonger (såklart) OCH fingervantar. Hahaha!!

Varmt och skönt!

Dessa passa-på-grejer var mycket enklare när dom var små...


Nu ska jag fixa lite här hemma innan plikten kallar.

I kväll är det handboll för Olle och jag ska på Skolrådsmöte på Lärkeskolan.

Tjoho, va kul för mig;)


Tur att det är Grey´s sedan så kvällen får ett lyckligt slut!


Ha en solig och kall dag, det ska jag!

Ovido - Quiz & Flashcards