Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Cajsa - 13 mars 2009 17:36

Kan man ge dataförbud till en vuxen?

Jag måste nog göra slag i saken och dela ut det. Varje dag sitter denne vuxen alldeles för stor del av sin lediga tid vid datorn. Surfar på sidor bara för att. Letar inte efter något särskilt. Försummar sina barn och sin äkta hälft. Detta går inte längre. Kan man begränsa tiden bara? Max 1 timma/ dag. Tänk vad mycket annat som skulle hinnas med om inte datorn hade så jäkla stark dragningskraft på vissa! Vad som än ska göras så smits det in till datorn! JAG BLIR GALEN!!!

Vem ska göra allt som ska göras? Nej, det måste bli en ändring och det är nu!


Härmed lovar jag, Cajsa Lindheden, att enbart sitta 1 timma/dag framför denna apparat. Jag tar detta som en prövning i livet!


För vem trodde ni jag menade? Hahaha! Gu va ja ä roli!!


Ojojoj, dagens kvot är förbrukad så nu drar jag ur jacket!


adios amigos! Hasta la vista baby!

Trevlig helg!

Ovido - Quiz & Flashcards