Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Cajsa - 7 mars 2009 22:46

Idag fick vi våran nya spis!:)

Det är värsta modellen, för mig! Imorgon ska jag baka en kaka, eller tre...


Vi har haft en underbar dag med långpromenad och Elsabesök. Det sistnämnda gör mig såå glad:) Hon är verkligen en riktig solstråle som får oss på gott humör! Jag sa åt henne idag att ta det försiktigt när hon spelade på en liten leksakssynth, eller vad det heter, oj oj oj vilken blick jag fick. Vi känner inte varandra så himla bra än så stackars Elsa blev nog lite osäker:( Det vill jag ju inte att hon ska vara med mig!

Vi avslutade kvällen med att gå på spelning med brors band, Avocation. Hårt och tungt men bra! Elsa rockade fett längst fram med hörselkåpor:) Tyvärr log jag bara och glömde bort att fota...

Här kommer lite bilder från en bra lördag:


Ovido - Quiz & Flashcards