Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Cajsa - 16 mars 2009 21:07

På söndagkvällar tittar vi på Beck i detta hem. Detta tittade resulterar i trötta människor på måndagsmorgonen.Lucas och Olle tittar inte men är zööömniga ändå! Nu är det kväll och jag är väääldigt trött.


Jag har klippt mig idag:) Ingen här hemma såg någon skillnad. Det är kanske så att bo ihop med tre grabbar?? När jag påpekade att lystern var tillbaka, luggen var kort och håret kändes friskt svarade Olle:

- Men så är väl alltid ditt hår!

Jag kollade på Björn och konstaterade att den pojken vet hur en slipsten ska dras!

Björn menade på att mitt hår bara behöver tvättas för att se bra ut....


Mamma och Christer (alias CF) kom på fika och inhandling av ett halsband. Mysig stund:)


Nu ska jag beställa lite nya godsaker och sedan nanna kudde.


En bra dag idag:)


Klippt var det här! 

Ovido - Quiz & Flashcards