Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Cajsa - 21 mars 2009 21:51

Är det gammalt? Nej, inte nu längre....

Idag har jag och min familj varit och firat Sveriges fräschaste 40-åring! Denna kvinna är snygg, positiv och en urmysig människa som jag gillar mycket!

Kanske inte ska nämna ditt namn här men jag bara måste säga:


GRATTIS CLARA ELISSON PÅ DIN 40-ÅRS DAG!!!!


Det var en otrolig upplevelse att få vara med och se hur underbart det kan vara att fylla just 40!

Tack för att du finns!


Idag blir det inget mer.... Känner mig deppig över min ekonomi och garderob. Det går liksom lite hand i hand det där. Jag har dåligt med pengar och ett stort behov av förnyelse på klädfronten. I morgon efter tennisen ska jag därför ta steg ETT. Rensning av garderoben. Nu är det no mercy som gäller!

Varför behålla sådant som är för litet? Sådant som jag aldrig använder? Det finns ingen ursäkt längre!


En sak till bara:) Jg har faktiskt köpt en skinnjacka idag!!


Ovido - Quiz & Flashcards