Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Cajsa - 18 mars 2009 22:01

Grey´s Anatomy är det enda jag följer på tv och jag fullkomligt älskar den serien! Ikväll var det starkt och varje gång avsnittet är slut så önskar jag att det skulle komma ett till direkt:)

Det här med Izzie och "spöket" blir jag dock lite irriterad på. Helt absurt! Det mest galna är hur hon har valt att ha sex med ett spöke framför dr. Karev!!!!

Nog om detta just nu!


Denna eftermiddag har också varit bra. Björn fick hit ett par gamla (gamla och gamla) arbetskamrater på fika, Olle testade handboll och var nöjd och jag solade. Skön dag:)


Jag cyklade till jobbet idag! Det gick bra, förutom att mina öron värker som attan:( Jag har otroligt känsliga öron så imorgon blir det pannband eller bomullstussar.

Jag köpte sådana där öronmuffar en gång. Dessa var liksom lösa. Man satte bara fast dom på öronen och det var inte rem  över huvudet. Smart! Ända tills vinden ven i en nerförsbacke....

Plop, plopp sa det så for dom iväg!!! Hahahaha, vilken syn:)  


Min arbetskamrat messade och talade om att hon hade blivit magsjuk! Hemska sjukdom:( Hoppas att jag klarar mig.


Nu blir det sängen, örona böj!


Jag sätter in bilden på dr Karev igen så ni förstår min frustration ang. Izzies val;)


Ovido - Quiz & Flashcards