Alla inlägg den 30 mars 2009

Av Cajsa - 30 mars 2009 20:22

Det fick jag av min bästa mamma idag!

Världens godaste bullar bakar ju hon!


TACK MAMMA!!!

Av Cajsa - 30 mars 2009 20:01

Jag får ont i händerna av allt knipande med tången. Jag håller på med halskedjor av olika slag och det är ett väldigt tryckande och pillande. Jag tog en paus och trycker lite här istället. Bra? Nej , det tror jag inte:)


 Idag var många på jobbet sjuka, både personal och barn. Dom har det värsta sjukan man kan få, nämligen MAGSJUKA!! Urk och ouahä, va jobbigt det är....

Nu börjar jag tro att man kan få magsjuka av psykiska skäl. Så här tänker jag:

Hur många gånger av tio börjar du må illa när någon säger att det går magsjuka?

Hur många gånger av tio insjuknar du i magsjuka när du har hört att det går i din omgivning?


Skämt och sido, visst känns magen lite rumlig och visst mår du liiiite illa när du har läst detta?


Vårat hem har förvandlats till träningslokal, med allt vad det innebär, med svettiga tränare, svettiga kläder och skränig musik. Musiken är för att trigga adrenalinet.... tror jag.

Själv är jag nyduschad och luktar nyponros:)

Det är bra att håret är nytvättat OM jag skulle insjukna under natten. Trevligare att spy och bajsa när man har rent hår;)

Eeeehhhh?? Vem försöker jag lura?


Nu ska alla nytrände svettisar äta toast med makrill och ägg. Hahaha, det där med pålägget hittade jag på!

Själv ska jag avnjuta en god kopp te mmmmmmm, va gött!


Hur många har någon som ropar så här efter er på jobbet:


-Cajsa, jag tycker att du är snäll och har en snygg tröja! (i ert fall såklart ert namn!)


Sedan att den ropande inte ens är 5 år tänker jag inte berätta....Av barn och fyllon får du sanningen, eller hur;)

Det ska bli mitt nya motto!


Tjohopp gummisnopp!





Ovido - Quiz & Flashcards