Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Cajsa - 22 mars 2009 20:30

Klockan ringde 8.30 i morse. Jag skulle ju på tennis och svettas:)

Jag hade huvudvärk och halsen kändes kass igen:( Jag avstod träningen. Trist men jag vet att tennisen kräver en stark kvinna med kraft = mig!?!?! Tillåt mig garva MOHAHAHA!


Efter frukosten drog jag igång med dagsverket GARDEROBSRENSNING. Jag tog en värktablett och skred till verket.

Inte kul. Massor av vånda, svett och tårar blev det. Usch! Och vet ni, att ibland skulle det vara skottpengar på ärliga (klumpiga?) karlar. Björn stegar in i sovrummet och frågar om ALLT i påsen ska iväg.


JA, svarade jag, varför ska det vara kvar när det bara hänger där och jag inte kan ha det längre? Plus att om jag inte föröker få några kronor för detta så kan jag inte köpa sådant som är i min storlek!! KARLSLOK!! ( det där sista tänkte jag bara)

-Jaha, svarar herr besservisser..... Men allt tjat om att gå ner i vikt då? Ska du köpa en ny garderob igen? Har du någon typ av sidoinkomst eller?

- Men va f-n!!!!! (å här kommer tårarna och jag går upp lite i falset) Det kommer ju inte att ske ett mirakel, och jag har ju inget att ha på mig och om jag har detta hängande mår jag skit och om jag inte gör mig av med detta kan jag ju inte köpa nytt och om jag inte kan köpa nytt så har jag ju inga kläder.....bla bla bla


Ja, så här gick jag på:( Stackars mig! Och stackars Björn!! Det är ju inte han som hatar att svettas och inte han som stoppar i sig allt....

Nu har jag rensat mycket och faktiskt sparat några byxor IFALL det sker mirakel;)  

Hoppas att det är någon annan som vill ha mina kläder bara.... Vissa saker är ju knappt använda.


Kanske skulle jag anordna en bytarkväll här hemma? Nej, förresten... Jag skulle inte kunna ha något tror jag:( Behåll era kläder!


Efter maten så åkte jag med ner till Olles handboll. Jag gick och solade när träningen drog igång. Björn åkte och tränade. Efter solningen gick jag hem. Det var underbart skönt!

Jag tänker att ett brunt/bränt fläsk ser ju aptitligare ut än ett vitt/ostekt:)


Nu när jag skriver detta kommer min underbara man in och kollar hur jag mår, masserar mig lite och talar om att han älskar mig! Och jag älskar honom i massor:) även om han är brutalt ärlig och har rätt när det gäller kost och motion, vilket är för jäkligt;)


Jag kanske ska köpa lite piller som ska hjälpa till vid viktnedgång. Sådana där med efedrin osv och sedan stoppa i mig en rejäl dos och tro att det blir bra??  Nej, jag tror inte det va!


Nu blir det Beck- i Guds namn


Hej hej hemskt mycket hej!

Ovido - Quiz & Flashcards