Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Cajsa - 23 mars 2009 21:44

Jag är inte mycket för siffror, papper och gem, nej det är liksom inte jag.

Detta har jag fått bevis för nu ikväll. Jag har bestämt mig för att hålla koll på mina utgifter och små inkomster när det gäller pärlandet. Jag går back så det skriker om det:)

Allltså fick jag en pärm av Björn och sedan var det bara att sätta igång. Ååååå, va träääääligt (Noramål?)

Nu sitter i alla fall alla kvitton i pärmen och jag har skrivit i en kassabok oxå.

Va duktig jag är!

Om man säger så här:

Det ser mörkt ut på Kameruns avbytarbänk och även för Cajsas rikedomar:)

Men kul är det (att skapa och göra människor glada) och vem vet! Än kanske under sker vet ni!


Slutligen vill jag bara tala om att jag trivs här där vi bor MEN (med Tony Irving accent) jag saknar att ha en tvättstuga...

När man, som  vi, har tvätt hängandes på tork lite överallt blir det otrrrrooooligt (med David Hellenius accent när han gör Tilde de Paula) dammigt och det är inte kul!

Lyllos er med tvättstuga!


Klart slut, dammigt hem!


Ovido - Quiz & Flashcards