Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Cajsa - 3 mars 2009 18:27

Det är sådant som denna blogg aldrig skulle innehålla.... Jag har, som alla andra, en del sanningar som jag kommer att fortsätta hålla inom mig.

Bara för att jag har en egen blogg behöver jag ju inte vända ut och in på mig själv.

En klok människa sa till mig att jag väljer själv vilka som ska ha reda på vad. Mycket tänkvärt när man som jag gärna pladdrar på, ibland utan att tänka...


Idag är det en segare dag än igår:) Men jag tror ju att jag har fått tisdagar som min tröööööttdag, inte vet jag om det stämmer.

Lucas har kommit hem igen. Han hostar & hostar & hostar .... Ja, ni förstår. Just nu har han ingen feber, vilket är bra! Hans hals är dock inget vidare fräsch( många stavar "fräsh", vilket jag tycker är lite kul. Rolig humor jag har...)


En sanning om mig, som jag kan bjuda på, är den att jag INTE kan låta bli att äta allt allt allt vissa dagar. Suck! Men men, det blir ju all fall en utrensning i skafferi, kyl och frys. Always look on the bright side of life! Snart går jag på inredningen, tror jag!! Aaaaaa!

Björn undrade om jag skulle med och träna.

NEJ, svarade jag!!

Hur ska jag då hinna stoppa i mig så mycket som är möjligt innan jag ska sova??


Nu ska det bli lite kvällsmat här hemma: Med mer gott att äta;)


Godis och kakor är själens medicin...eller?


Hoppas att jag inte stavat fel för då blir det sura miner på en hel del...;)


Mohahaha! Måste erkänna... Jag fick gå in och redigera mitt inlägg! Hittade ett stavfel!

Ovido - Quiz & Flashcards