Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Cajsa - 19 mars 2009 20:24

Med tanke på dagens rubrik förstår ni vilken kapacitet jag besitter....


Här kommer receptet på laxburgare:

4 laxfileér

½ Lök eller Purjolök

1 Ägg

Salt och peppar

Kör allt i en beredare till en smet (typ köttfärssmet)

Forma till burgare och stek försiktigt


svårt? Nä, inte det minsta...

gott? Jappamensan!


Igår cyklade ju jag till jobbet, idag tog jag bilen. Jag och Björn tränade styrketräning nu ikväll. När vi parkerade här hemma undrade Björn om han skulle fixa med motorvärmaren eller om jag skulle cykla. Imorgon ska jag cykla igen. Björn har den inverkan på mig;) Eller inte.

Men cykla det ska jag! Återkommer med rapportering.


Olle har försnillat sin mobil. Han vet inte var den är, var den har varit eller om den har lämnat lägenheten. Jag har hittat den och gömt den! Ska se om han kommer att leta något alls. När jag ringde simhallen för att kolla om dom hittat den och irrade runt och letade, ja då spelade Olle PS2 och tyckte att det hela var trist..... Men vad kunde HAN göra?! Barn av vår tid!!!


Jag fick ett samtal av en frustrerad syster igår. Hon hade inget att ha på sig och allt var allmänt skit. Jag håller med henne om det där med kläder. Jag vill ha nytt och sådant som passar. Mycket av det jag har satt snyggt för 10 kilo sedan:( Måste ta tag i garderoben. Jag menar, även om jag vill ändra kroppsform så måste jag ju ha kläder NU... Det är ju bytardagar i Nora nästa helg. Jag får väl köra dit lite och hoppas på god tur! För det är ju en ekonomisk fråga framförallt.

Systern var så desperat att hon hade tänkt sälja Madonnabiljetterna, ja även min, för att shoppa istället. Men nej nej, det blir inget med det inte.Hahahaha Madonna kommer att göra oss gott då när det är dax, i augusti.... Det andra får vi göra något åt ändå, på annat sätt.


Over and out, I will shout!

Ovido - Quiz & Flashcards